Απόλυτα επιτυχημένη ήταν και η 3η συνάντηση δραστηριοτήτων με μαθητές που έγινε στη Μαδρίτη με θέμα "My Origin and identity". Η οργάνωση έγινε από το Collegio Zolla , Las Rozas Madrid Ισπανία και την Ισπανική ομάδα Erasmus+ και πραγματοποιήθηκε το διάστημα 16-22 Οκτωβρίου 2022. Στην συνάντηση συμμετείχαν 50 μαθητές  και 13 εκπαιδευτικοί. Στην συνάντηση συμμετείχε η Κροατία , η Ελλάδα, η Ισπανία, η Γαλλία και η Γερμνανία. Οι ξένοι μαθητές φιλοξενήθηκαν από οικογένειες των Ισπανών μαθητών.

Έχοντας σαν οδηγό την εγκεκριμένη αίτηση και τους στόχους που έχουμε θέσει, οργανώθηκαν 4 κύριες δράσεις και πολλές δραστηριότητες με το θέμα της συνάντησης. Συγκεκριμένα:

Φτάσαμε στο LasRozasdeMadridτο απόγευμα της Κυριακής. Στο σχολείο μας περίμεναν ήδη οι οικογένειες που φιλοξένησαν τους μαθητές μας στους οποίους επιφύλαξαν θερμή υποδοχή.

Τη Δευτέρα, συναντηθήκαμε όλοι οι συμμετέχοντες στο σχολείο GrupoZolaEducaciόnS.L., όπου μας υποδέχτηκαν ο διευθυντής, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές.

Oι μαθητές συμμετείχαν για την 1η ώρα στο κανονικό πρόγραμμα μαθημάτων των Ισπανών συμμαθητών τους, ενώ οι καθηγητές ξεναγήθηκαν στο σχολείο.

Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η πρώτη προγραμματισμένη δράση του προγράμματος:

Με την παρουσία μιας ψυχολόγου έγινε ζωντανή σύνδεση μέσω Skypeμε μία πρόσφυγα, η οποία μας εξιστόρησε τις περιπέτειές της και τα συναισθήματά της. Έπειτα σχηματίστηκαν μεικτές ομάδες εργασίας από τους μαθητές όλων των συμμετεχουσών χωρών και οι μαθητές κατασκεύασαν κολλάζ εμπνεόμενοι από την ιστορία της πρόσφυγος.

Γεύμα στο εστιατόριο του σχολείου.

Το απόγευμα ένας μαθητής από κάθε ομάδα παρουσίασε τα αποτελέσματα της εργασίας της ομάδας και έγινε συζήτηση  για τις εντυπώσεις και τα συναισθήματα από την προηγούμενη παρουσίαση.

Στη συνέχεια οι μαθητές πέρασαν το βράδυ στις οικογένειες που τα φιλοξένησαν.

Την Τρίτη οι μαθητές συμμετείχαν την πρώτη ώρα στο μάθημα του σχολείου. Κατόπιν έγιναν διαδραστικές δραστηριότητες σχετικές με το προσφυγικό

Στις 11.00πμ επίσκεψη στο δημαρχείο της περιοχής και ενημέρωση- συζήτηση για τις ενέργειες του δήμου για το προσφυγικό. Επιστροφή στο σχολείο για γεύμα

Οι μαθητές στις οικογένειες που τα φιλοξενούν

Την Τετάρτη συγκεντρωθήκαμε το πρωί στις 9.00 στο χώρο του σχολείου , επιβιβαστήκαμε σε λεωφορεία του σχολείου και μεταβήκαμε στην Μαδρίτη, όπου ξεναγηθήκαμε στα κυριότερα μνημεία της πόλης. Γεύμα στην Μαδρίτη και επιστροφή το απόγευμα στο σχολείο. Στη συνέχεια οι μαθητές πέρασαν το βράδυ στις οικογένειες που τα φιλοξένησαν.

Την Πέμπτη συγκεντρωθήκαμε το πρωί στις 9.00 στο χώρο του σχολείουκαι επισκεφθήκαμε την παλιά πόλη της Segoviaκαθώς και το μουσείο της.

Στη συνέχεια οι μαθητές πέρασαν το βράδυ στις οικογένειες που τα φιλοξένησαν

Την Παρασκευή συγκέντρωση στο σχολείο. Οι μαθητές συμμετείχαν την πρώτη ώρα στο μάθημα του σχολείου.Έγινε η παρουσίαση των εργασιών των δραστηριοτήτων των προηγουμένων ημερών. Το μεσημέρι γεύμα σε εστιατόριο της περιοχής. Το απόγευμα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων.

Στη συνέχεια αποχαιρετιστήρια εκδήλωση στο χώρο του σχολείου. Οι μαθητές πέρασαν το βράδυ στις οικογένειες που τα φιλοξένησαν.

Το Σάββατο  μεταβήκαμε με τουριστικό λεωφορείο στο αεροδρόμιο της Μαδρίτης. Έτσι, ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής, με τις αποσκευές μας γεμάτες όμορφες εμπειρίες.

Πατήστε ΕΔΩ να δείτε φωτογραφικό υλικό

Συμμετέχοντες

Copyright © 2013. Γενικό Λύκειο Βραχναιίκων.