Τρία σχολεία από την Ελλάδα, την Ισπανία και την Πορτογαλία συμμετείχαν στην υλοποίηση του έργου με τίτλο “ PathFinders”. Βασικός στόχος του έργου ήταν οι μαθητές να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν μία έξυπνη εφαρμογή για φορητές συσκευές με λειτουργικό Android. Το κάθε σχολείο (πόλη) δημιούργησε μία σειρά από διαδρομές με μέρη που παρουσιάζουν ενδιαφέρον. Υπεύθυνη για κάθε διαδρομή ήταν μία διεθνής ομάδα μαθητών στην οποία επικεφαλής ήταν μαθητής από την πόλη που αντιστοιχούσε η διαδρομή.
Διαβάστε περισσότερα: Path Finders: Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας
Tο έργο Erasmus+ KA2 με τίτλο «4sUStainable» που υλοποιήθηκε τις σχολικές χρονιές 2015-17, διακρίθηκε ως «Παράδειγμα Καλής Πρακτικής». Επιπλέον, το έργο επιλέχθηκε από την Εθνική Αρχή της Ισπανίας (Spanish Nationla Agency) ως ένα από τα 6 καλύτερα έργα της. Αυτό σημαίνει πως η οργάνωση, η διαχείριση, η υλοποίηση, τα αποτελέσματα και η διάχυση του ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη και αποτελεί πηγή έμπνευσης και για μελλοντικά έργα.
Διαβάστε περισσότερα: Erasmus+: Διάκριση Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Το σχολικό έτος 2017-18, το σχολείο μας είχε τη χαρά να συμμετέχει με τον μαθητή Μάλτη Σπήλιο, στην ημερίδα EUROSCOLA 2017-2018. Η ημερίδα Euroscola πραγματοποιήθηκε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο του Στρασβούργου στις 15 Δεκεμβρίου 2017. Στην ημερίδα συμμετείχαν 24 μαθητές Λυκείου και 3 εκπαιδευτικοί από την περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Η επιλογή έγινε ύστερα από σχετικό διαγωνισμό στον οποίο συμμετείχαν 46 σχολεία από όλη την περιφέρεια.
Η μαθήτρια του ΓΕΛ Βραχναιίκων Ελισάβετ Τσαγγάρη Ντιμπάλσκα αναδείχθηκε ως η καλύτερη Ελληνίδα νεαρή μεταφράστρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον 12ο Διαγωνισμό “JuvenesTranslatores”. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε σήμερα 4 Φεβρουαρίου 2019 τους συντάκτες των 28 καλύτερων μεταφράσεων κειμένων με θέμα το Ευρωπαϊκό Έτος Πολιτιστικής Κληρονομιάς στον ετήσιο διαγωνισμό Juvenes Translatores για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Το έργο στόχευσε στην πραγματοποίηση μιας σειράς απλών τουριστικών διαδρομών που δημιούργησαν οι μαθητές μέσω φωτογραφιών, βίντεο, σχεδίων, εικόνων, ιστοριών, ερευνών που προετοίμασαν οι ίδιοι. Οι μαθητές χρησιμοποίησαν το λογισμικό χαρτογράφησης ArcGIS online και δημιούργησαν αφηγηματικούς χάρτες (Story Maps). Οι αφηγηματικοί χάρτες έχουν συγκεντρωθεί σε έναν on-line τουριστικό οδηγό.
To έργο υλοποίησε ο καθηγητής πληροφορικής Σοφίας Θωμάς με μία ομάδα μαθητών της Β λυκείου. Το έργο τιμήθηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας & την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας.